Articole Etichetate "Blog"

Blog Herbalife si Articole

Blog Herbalife si Articole

Vrei sa arzi mai multe calorii si dupe ce ai terminat antrenamentul ?

 

grey Blog Herbalife si Articole

Iti prezentam EPOC (Consum de oxigen in exces, post-antrenament) – acesta este un proces care arde calorii in plus, ca rezultat al sesiunii de antrenament. Multi oameni se raporteaza doar la
caloriile pe care le pierd in timpul exercitiilor, insa organismul continua sa arda calorii chiar si dupa ce ai plecat de la sala.
Organismul arde calorii atunci cand se reface, si o sesiune intensa si rapida va necesita mai multa recuperare decat un antrenament mai putin intens. Recuperare este de fapt un concept atotcuprinzator pentru toate procesele pe care le realizeaza organismul dupa antrenament, cum ar fi: refacerea nivelurilor de energie, trimiterea de glicogen nou catre muschi, transformarea acidului lactic inapoi in acid piruvic, etc. Acest proces intern are nevoie de combustibil, iar preferatul organismului este depozitul de grasime.
Care sunt antrenamentele cu cele mai bune beneficii EPOC pentru arderea grasimilor?
Organismul are nevoie de refacere dupa toate tipurile de miscare, insa ai nevoie de exercitii anaerobe și aerobe pentru a beneficia de EPOC. Va trebui sa fii atent la corpul tau pentru a vedea ce functionează cel mai bine pentru tine, insa iata care sunt cele cinci exercitii preferate de mine pentru arderea grasimilor EPOC.
1. Antrenament de tip interval la intensitate mare (HIIT – High Intensity Interval Training)
Se stie ca HIIT permite arderea multor calorii, intr-un interval scurt; ca urmare a caracterului intens al acestui tip de antrenament, corpul se va reface intreaga zi.
2. Spinning
O buna clasa de ciclism static ofera un antrenament de tip aerob, combinate cu intensificari bruste sau momente rapide anaerobe. Clasele de spinning au impact scazut si iti poti controla intensitatea antrenamentului.
3. Antrenament cu greutati
Greutatile si antrenamentul de forta pun presiune pe muschi, mai ales daca ridici greutati pentru a pune masa musculara, folosind miscari lente si controlate. Organismul va avea nevoie de energie pentru a se reface dupa o sesiune grea de antrenament cu greutati.
4. Sprinturile
Sesiunea clasica de sprint este anaeroba si are o intensitate ridicata. Evident, acesta este „antrenamentul favorit pentru a simti durerea de dupa” al Samanthei Clayton, alergatoare de viteza, medaliata la Olimpiada.
5. Clasele de aerobic
O clasa intensa de dans sau step, moderata ca intensitate dar cu impact ridicat, care dureaza cam o ora, iti va permite sa arzi multe calorii in timpul acesteia, dar si mai multe dupa, cand ajungi acasa. Incearca sa gasesti o clasa care are sarituri, lovituri si orice iti solicita sa ridici ambele picioare de pe podea.
Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director de Fitness Education la Herbalife.

 

De ce trebuie sa bei apa atunci cand vrei sa slabesti ?

 

 

Blog Herbalife si Articole


Nutritie Herbalife pentru o viata mai buna

grey Nutritie Herbalife pentru o viata mai buna

Nutritie Herbalife pentru o viata mai buna cu produse din plante fara reactii adverse sau efecte secundare. Comanda acum produse Herbalife pentru o viata mai buna.


Blog

Blog – Produse si Program de slabire

grey Blog

blog

Blog – Comanda acum produse Herbalife pe blog.

INCEARCA SI Blog Herbalife

Herbalife Formula 1 cu aroma Vanilie – O masa delicioasa si sanatoasa care ofera un echilibru excelent de proteine de inalta calitate din lapte de soia, micronutrieni eseniali, plante si ierburi aromate.

Shake-ul inlocuitor de masa numarul 1 in lume.* Shake-urile Herbalife Formula 1 cu aroma de vanilie au ajutat oameni din intreaga lume sa-si atinga idealul de greutate. Atinge-l si tu!
• Fapt susinut stiintific: Studii clinice arata ca folosirea zilnica a unui shake inlocuitor de masa ca parte dintr-o dieta cu putine calorii, este eficienta in controlul greutaii si cure de slabire Herbalife, alaturi de exerciii fizice moderate.
• Aport controlat de calorii: 220 kcal per portie
• Bogate in proteine din lapte si soia (18g per portie), shake-urile Formula 1 cu aroma de vanilie  reprezinta o alegere excelenta daca incerci sa construieti masa musculara slaba prin exerciii
fizice.
• Rapid de preparat, shake-ul Herbalife Formula 1 cu aroma de vanilie reprezinta o alternativa sanatoasa si convenabila la un mic dejun, pranz sau cina cu un continut mare de calorii.
• Proteina din soia: o proteina completa care furnizeaza toti aminoacizii esentiali.
• Furnizeaza vitamine si minerale esentiale.
• Disponibil in sase arome delicioase (VANILIE, CIOCOLATA, CAPSUNI, FRUCTE TROPICALE, CAPUCINO SI FURSECURI SI FRISCA) si in varianta Formula 1 cu aroma de vanilie  fara alergeni – fara lactoza, soia si gluten, cand se prepara conform instruciunilor; potrivit si pentru vegetarieni.

 

 

Herbalife FORMULA 2 multivitamine – contine peste 15 vitamine si minerale
pentru a te ajuta sa ajungi la doza zilnica
recomandata.

Beneficiile Cheie – Herbalife FORMULA 2 multivitamine
Te ajuta sa-ti completezi necesarul zilnic de vitamine si minerale ca parte dintr-o dieta
echilibrata si sanatoasa.
• Vitamina A, acidul folic, B6, B12 si zincul ajuta la functionarea normala a sistemului
imunitar.
• Calciul si fosforul ajuta la intretinerea sanatatii oaselor si a dintilor.
• Vitaminele C si E protejeaza celulele de stresul oxidativ.

 

Blog


Margarita Puscas - Tel: 0726.384.554
Comanda AcumCalculator Greutate
Varsta (In ani) ani
Inaltime (In cm.) cm
Greutate (In kg) kg
Sex Femeie Barbat
Nume
Localitate
Telefon
Email*

close