Hidratare şi mişcare cu produse Herbalife

Hidratare şi mişcare cu produse Herbalife

grey Hidratare şi mişcare cu produse Herbalife

Hidratare şi mişcare cu produse Herbalife

60-70% din organismul uman este alcătuit din apă, aşa că putem afirma cu siguranţă că apa este vitală pentru a supravieţui. Ea ajută la reglarea temperaturii corpului, la respiraţie, este esenţială în digestie şi excreţie, contribuie la mişcările corpului, acestea fiind doar câteva din funcţiile sale!

Se recomandă consumul a 8-10 pahare de apă pe zi însă, atunci când facem sport sau în condiţii de temperaturi ridicate trebuie să consumăm în plus deoarece transpirăm mai mult.

Însă este oare apa suficientă? Sau ai nevoie de o băutură pentru sportivi pentru a te hidrata corespunzător?
Băuturile pentru sportivi te menţin hidratat şi îţi oferă energie dacă faci antrenamente fizice mai lungi de o oră. Însă, dacă efortul tău fizic nu atinge acest nivel, apa simplă este de ajuns.

Ce defineşte o băutură pentru sportivi?
Băuturile pentru sportivi (uneori denumite băuturi cu electroliţi sau izotonice) sunt create pentru a avea un echilibru de carbohidraţi (5-8g/l) şi electroliţi (precum sodiul şi potasiul), pentru a te hidrata, înlocuind pierderile din timpul antrenamentului.

Ştiai că…
Studiile au arătat că o uşoară deshidratare, chiar şi de un singur procent, poate schimba semnificativ temperatura corpului, în timp ce două procente scad semnificativ nivelul de performanţă? Aşa că, pentru a acţiona eficient, este necesar să vă menţineţi constant nivelul de lichide.

Alte băuturi cu cantităţi mari de carbohidraţi (ex: energizantele sau băuturile carbogazoase) încetinesc absorbţia apei şi astfel, pot întârzia hidratarea, astfel încât nu se recomandă consumul lor înaintea antrenamentelor.

Aşadar, dacă faceţi un antrenament solicitant, alegeţi o băutură pentru sportivi. Însă, dacă nu faceţi sport la această intensitate, ci le consumaţi zilnic din obişnuinţă, este posibil chiar să luaţi în greutate din cauza conţinutului bogat în carbohidraţi.

Dacă nu vă place gustul apei, puneţi o felie de lămâie, de portocală sau frunze de mentă pentru a-i da aromă, fără a adăuga caloriile pe care le-aţi obţine din celelalte băuturi.

Sfaturi pentru hidratarea în timpul antrenamentelor

  • Asigură-te că te-ai hidratat corect înainte de antrenament – începe să bei lichide cam cu două ore înainte
  • Asigură un nivel ridicat al fluidelor în timpul antrenamentului
  • Nu uita să te rehidratezi după antrenament – este esenţial pentru refacere. Încearcă să bei unul sau două pahare pe oră, până ce urina capătă iar o culoare deschisă.

Hidratare şi mişcare cu produse Herbalife