Blog Herbalife si Articole

Blog Herbalife si Articole

Vrei sa arzi mai multe calorii si dupe ce ai terminat antrenamentul ?

 

grey Blog Herbalife si Articole

Iti prezentam EPOC (Consum de oxigen in exces, post-antrenament) – acesta este un proces care arde calorii in plus, ca rezultat al sesiunii de antrenament. Multi oameni se raporteaza doar la
caloriile pe care le pierd in timpul exercitiilor, insa organismul continua sa arda calorii chiar si dupa ce ai plecat de la sala.
Organismul arde calorii atunci cand se reface, si o sesiune intensa si rapida va necesita mai multa recuperare decat un antrenament mai putin intens. Recuperare este de fapt un concept atotcuprinzator pentru toate procesele pe care le realizeaza organismul dupa antrenament, cum ar fi: refacerea nivelurilor de energie, trimiterea de glicogen nou catre muschi, transformarea acidului lactic inapoi in acid piruvic, etc. Acest proces intern are nevoie de combustibil, iar preferatul organismului este depozitul de grasime.
Care sunt antrenamentele cu cele mai bune beneficii EPOC pentru arderea grasimilor?
Organismul are nevoie de refacere dupa toate tipurile de miscare, insa ai nevoie de exercitii anaerobe și aerobe pentru a beneficia de EPOC. Va trebui sa fii atent la corpul tau pentru a vedea ce functionează cel mai bine pentru tine, insa iata care sunt cele cinci exercitii preferate de mine pentru arderea grasimilor EPOC.
1. Antrenament de tip interval la intensitate mare (HIIT – High Intensity Interval Training)
Se stie ca HIIT permite arderea multor calorii, intr-un interval scurt; ca urmare a caracterului intens al acestui tip de antrenament, corpul se va reface intreaga zi.
2. Spinning
O buna clasa de ciclism static ofera un antrenament de tip aerob, combinate cu intensificari bruste sau momente rapide anaerobe. Clasele de spinning au impact scazut si iti poti controla intensitatea antrenamentului.
3. Antrenament cu greutati
Greutatile si antrenamentul de forta pun presiune pe muschi, mai ales daca ridici greutati pentru a pune masa musculara, folosind miscari lente si controlate. Organismul va avea nevoie de energie pentru a se reface dupa o sesiune grea de antrenament cu greutati.
4. Sprinturile
Sesiunea clasica de sprint este anaeroba si are o intensitate ridicata. Evident, acesta este „antrenamentul favorit pentru a simti durerea de dupa” al Samanthei Clayton, alergatoare de viteza, medaliata la Olimpiada.
5. Clasele de aerobic
O clasa intensa de dans sau step, moderata ca intensitate dar cu impact ridicat, care dureaza cam o ora, iti va permite sa arzi multe calorii in timpul acesteia, dar si mai multe dupa, cand ajungi acasa. Incearca sa gasesti o clasa care are sarituri, lovituri si orice iti solicita sa ridici ambele picioare de pe podea.
Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director de Fitness Education la Herbalife.

 

De ce trebuie sa bei apa atunci cand vrei sa slabesti ?

 

 

Blog Herbalife si Articole