7 moduri de a-ti pastra motivatia pentru sport cu Herbalife

7 moduri de a-ti pastra motivatia pentru sport cu Herbalife

 

grey 7 moduri de a ti pastra motivatia pentru sport cu Herbalife

7 moduri de a-ti pastra motivatia pentru sport cu Herbalife

Ti s-a spus de o mie de ori care sunt beneficiile sportului si stii ce trebuie sa faci, dar e atat de usor sa gasesti scuze: „Mi-e atat de bine pe canapea”, „Urmeaza emisiunea mea preferata” sau „E atat de frig afara…”

Le-am auzit pe toate deja, deci cum faci sa ai (si sa iti pastrezi) motivatia de a te ridica si de a face zilnic miscare?

  1. Planifica.
    Cu o viata agitata poate fi greu sa iti imaginezi ca mai ai cum sa-ti faci timp si pentru antrenamente zilnice. Transforma-le intr-o prioritate si include-le in rutina zilnica. Nu le da un caracter optional. Ajuta sa planifici sa faci miscare cand sunt cele mai mari sanse ca te vei bucura de ea. De exemplu, daca esti o persoană care abia se da jos din pat dimineata, nu încerca sa faci miscare dimineata. Incearca in pauza de pranz sau dupa munca.
  2. Pune-te în miscare.
    Primul pas (si adesea cel mai greu) este pur si simplu sa iti pui echipamentul de sport. Dupa aceea, e mult mai usor sa incepi. Chiar mai bine, cumpara-ti ceva nou. Este surprinzator cum o noua pereche de incaltaminte sportiva, un nou articol vestimentar sau un nou dispozitiv te pot incuraja sa „le incerci”. In plus, arati si te simti bine!
  3. Varietatea este esentială.
    Schimba-ti traseul de alergare, incearca cycling-ul sau inoata afara in locul unei piscine interioare. Pastreaza interesul, modificand anumite parti ale antrenamentului, astfel incat sa nu te plictisesti. Sala de sport poate deveni rapid un mediu steril, asa ca, daca obisnuiesti sa mergi la sala, alterneaza uneori si cu cate o sedinta in aer liber.
  4. Da-i un caracter social.
    Fa sport alaturi de prieteni, radeti si va veti motiva unul pe altul. Ei iti ofera sprijin, iti pot da feedback si pot face totul distractiv. Ca alternativa, incearca si orele de grup sau alatura-te unei echipe locale. Daca te ajuta competitia, atunci ti se potrivesc sporturile de echipa sau antrenamentul alaturi de o persoana care este puţin mai buna decat tine, pentru a te ambitiona sa tii pasul.
  5. Arta distragerii atentiei.
    Facand sport pe muzica sau in timp ce discuti cu prietenii vei avea atentia distrasa. Si o sa te trezesti ca te-ai antrenat mai mult sau ai terminat mai repede decat credeai. Daca esti acasa, incearca sa faci miscare in timp ce te uiti la televizor, sau in timpul pauzelor de reclame.
  6. Stabileste-ti obiective realiste.
    Chiar dacă nu urmăreşti să alergi la maraton e important să ai ţeluri şi să le pui în aplicare, pentru a fi motivat mereu. Fii realist! Nu­-ţi stabili obiective atât de înalte încât să nu ai cum să le atingi. Scrie-le pe o hârtie şi revizuieşte-le din când în când, pe măsură ce devii mai bun la antrenamente.
  7. Nu uita să te recompensezi.
    Fie ca este vorba despre a alerga un kilometru in plus sau a pierde cateva kilograme, premiaza-te atunci cand iti atingi obiectivele personale si esti multumit de performanta ta. Poti sa iti acorzi o zi libera sau sa iti cumperi o noua pereche de blugi. Fii mandru de tine!

Nu uita niciodata sentimentul pe care il ai dupa antrenament – endorfinele care iti invadeaza corpul si faptul ca te simti sanatos si multumit de tine. Data viitoare cand te gandesti sa sari peste o ora, aminteste-ti acest sentiment si treci la treaba!

7 moduri de a-ti pastra motivatia pentru sport cu Herbalife